OBS! Den version af Internet Explorer, du benytter, er forældet. Vi anbefaler, du gør brug af en nyere browser, så du får den fulde oplevelse, når du besøger Rybners.dk

• Handelsskole

• Erhvervsuddannelser

Vi udbyder spændende erhvervsuddannelser på Rybners Handelsskole. Du får en uddannelse, der fra starten tager højde for dine interesser og hvor du hurtigt kommer ud på arbejdsmarket.

EUD: Erhvervsuddannelse

Vi tilbyder to erhvervsuddannelser på Rybners Handelsskole.

Detailhandel

Handel

EUX: Faglært med studentereksamen

Du kan kombinere en erhvervsuddannelse med en studentereksamen, så du både bliver faglært og får en studentereksamen. Vælg mellem:

EUX Kontor

EUX Handel

EUX Detailhandel

EUX International Business

Mangler du de sidste fag? Tag dem på 15 uger, så du er klar til at søge ind på EUX Business.

EUX Business forberedende fag

EUS: Erhvervsuddannelse for studenter

EUS er for dig, der er student og ønsker at blive faglært.

EUV: Erhvervsuddannelse for voksne

Er du over 25 år, starter du på en EUV. Den bygger videre på den uddannelse og erfaring, du allerede har.

Ny mesterlære

Vil du hellere arbejde end bruge tiden på skolebænken? Du kan tage hele den første del af din uddannelse, mens du arbejder.

Hovedforløb

Rybners Handelsskole tilbyder en række forskellige hovedforløb til dig der er i gang med en kontoruddannelse. Vælg mellem:

Offentlig administration

Spedition og shipping

"

Rybners Handelsskole er tæt på erhvervslivet. Der er en god veksling mellem praktik og teori. Den teori jeg får på skolen, bruger jeg i mit arbejde.

Gitte Dahl Skovgaard, Elev på Rybners Handelsskole EUX Kontor og kontorelev hos Esbjerg Kommune

Sådan søger du

Optagelse på Rybners Handelsskole

Vil du starte på Rybners Handelsskole?

Sådan søger du ind

Uddannelsesvejledning

Find din uddannelse

Kontakt os og få svar på dine spørgsmål. Vi har svar på alt fra undervisningsmiljøet til indholdet på uddannelserne.

Kontakt vejledningen